Czy zasoby cyfrowe mogą sprzyjać pracy offline? Oczywiście, że tak – zwłaszcza, jeśli są wykorzystywane głównie po lekcjach. Metoda odwróconej lekcji pozwala uwolnić bezcenny czas spędzany przez ucznia w szkole w bezpośrednim kontakcie z ekspertem-nauczycielem. Ten czas można poświęcić nie tylko na ćwiczenie rozwiązywania zadań i pisania wypracowań, ale też na zabawę. A gdyby tak połączyć zabawę z ćwiczeniem, wciągając uczniów w wyzwania, wymagające doskonalenia się w wykonywaniu zadań z zakresu podstawy programowej? Jako twórcy Mapy Karier i Pi-stacji opracowaliśmy uniwersalny scenariusz, który nauczyciel matematyki, biologii, chemii czy fizyki może wykorzystać w dowolnym momencie w roku i przy realizacji dowolnego tematu. Na przykład angażującym celem uczestnictwa uczniów w lekcjach może stać się rywalizacja o zespołowy przywilej lub uzyskanie dyplomu potwierdzającego uzyskanie mikrokwalifikacji wymaganej w jakimś realnie istniejącym zawodzie. Model jest tak pomyślany, by minimalizować wpływ rodziców na rywalizację. Podczas warsztatu zademonstrujemy przykładowe scenariusze zajęć, realizujących podstawę programową konkretnych przedmiotów zgodnie z naszą metodą.

Wróć do aktualności

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close