Coraz częściej nauczyciele zgłaszają trudności w rozwijaniu umiejętności matematycznych wśród swoich uczniów. Jednocześnie, współczesne badania w obszarze kognitywistki, psychologii edukacji i pedagogiki jednoznacznie wskazują rażącą nieskuteczność konwencjonalnych form nauczania, ponieważ w niewielkim stopniu uwzględniają one kluczowe czynniki poznawcze, emocjonalne i rozwojowe uczniów. Te same badania mocno sugerują, że nauczanie oparte na rozwiązywaniu problemów (PBL) może pozwolić na wyjście z tego impasu. Webinar, na który Państwa zapraszamy będzie wyjątkową okazją do: - zaznajomienia się z podstawami metody edukacji matematycznej opartej na problemie (PBL in mathematics) - poznania przykładowych narzędzi dydaktycznych (Action-problem-based mathematical dicactics) - uzyskania inspiracji do tworzenia własnych - autorskich rozwiązań i metod w obrębie nauczania problemowego w zakresie matematyki. Webinar zawiera w całości treści autorskie oparte WYŁĄCZNIE na badaniach naukowych z obszaru kognitywistki, psychologii edukacji i pedagogiki zorientowanej na proces.