drugi webinar dla nauczycieli z cyklu LICZY SIĘ MYŚLENIE

Projekt LICZY SIĘ MYŚLENIE jest adresowany do nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych na poziomie klas 4–8 szkoły podstawowej. W ramach projektu oferujemy bezpłatny udział w 5 spotkaniach on-line, z których każde jest poświęcone innej tematyce. Spotkania te składają się z 2 części:

  • webinarium (3 x 45 min) – część główna, podczas której uczestnicy mogą aktywnie uczestniczyć w poznawaniu wybranej tematyki poprzez czat na żywo (limit osób: 125)
  • warsztat (45 min) – część warsztatowa, w której uczestnicy mogą przećwiczyć z prowadzącym wybrane aspekty omawianej tematyki, pracując w wirtualnych pokojach (limit osób: 25).\

Chętnych do udziału w spotkaniach on-line, zapraszamy do wpisywania się na listę. Można wybrać dowolną liczbę spotkań, również wszystkie. Po zamknięciu listy, skontaktujemy się z Wami mailowo, celem potwierdzenia uczestnictwa w poszczególnych webinariach, jak i w towarzyszącej im części warsztatowej. Kolejność zakwalifikowania będzie zależała od kolejności zapisów oraz od nauczanego przedmiotu (w projekcie zagwarantowano pierwszeństwo nauczycielom matematyki – do 50%). Liczba miejsc jest ograniczona do 125 osób na jedno spotkanie (w tym 25 osób na 1 warsztat towarzyszący webinarium).

ZAPISY [KLIK]

 

Najbliższe webinarium: 13.02.2023 | godz. 15:45-19:45

Gra jako nośnik wiedzy, czyli jak zachęcić uczniów do nauki wykorzystując grywalizację

Motywacja w procesie uczenia się jest niezbędna do osiągnięcia zamierzonego celu. Jeśli nasz uczeń jest zmotywowany do działania, to nawet w momencie natrafienia na przeszkodę będzie dążył do jej pokonania. Dlatego tak ważne jest, by znać zarówno źródła motywacji jak i metody do jej wzbudzania i podtrzymywania. Jedną z takich metod jest grywalizacja (gamifikacja). W procesie edukacji ma ona za zadanie zorganizować pracę uczniów w trakcie zajęć. Podczas webinarium dowiemy się w jaki sposób zgrywalizować swój przedmiot. Zastanowimy się nad tym, kiedy grywalizacja może wspomóc, a kiedy przeszkodzić w procesie uczenia się. Omówimy zasady jakimi należy się kierować podczas projektowania zajęć zgrywalizowanych.

Webinarium poprowadzi dr inż. Natalia Gietka.

Natalia Gietka jest od 2014 roku pracownikiem Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Obecnie adiunkt w Katedrze Geotechniki i Inżynierii Wodnej, w której rozwija swoje zainteresowania naukowe związane z dziedziną hydrauliki, mechaniki płynów, meteorologii i hydrologii. Poza działalnością naukową wraz z Centrum Nowoczesnej Edukacji, jako jego pracowniczka dąży do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w nauczaniu studentów np. poprzez prowadzenie zajęć w formie grywalizacji na kierunku Inżynieria Środowiska.

Strona projektu: www.hevelianum.pl/liczy-sie-myslenie

 

Partner strategiczny projektu: Fundacja mBanku

 

 

Partner: Pi-stacja


Patroni projektu: Fundacja Empiria i Wiedza Kreatywna Pedagogika

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close