Na rekrutację składa się kilka etapów:
- Przesłania aplikacji lub złożenie dokumentów aplikacyjnych (w zależności od typu stanowiska)
- Weryfikacji aplikacji
- Zaproszenia na spotkanie rekrutacyjne
- Ogłoszenia wyników
Przesłania aplikacji lub złożenie dokumentów aplikacyjnych (w zależności od typu stanowiska)
Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów aplikacyjnych oraz formy ich składania zawarte są w ogłoszeniu o pracę.
Aktualne oferty pracy można znaleźć powyżej.
Rada: przed złożeniem lub wysłaniem aplikacji zapoznaj się dokładnie z treścią ogłoszenia. Sprawdź, czy Twoje kwalifikacje i doświadczenie są zgodne z naszymi oczekiwaniami., a w CV ujmij informacje ukazujące Twoje atuty w pracy na stanowisku, na które aktualnie poszukujemy pracownika.
Weryfikacja nadesłanych aplikacji
Każdą złożoną aplikację analizujemy pod kątem dopasowania do profilu stanowiska, na które aktualnie poszukujemy pracownika. Jeżeli Twoje kwalifikacje są zgodne wymaganiami zawartymi w opisie stanowiska, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i ustalimy dogodny termin rozmowy rekrutacyjnej.
Rozmowa rekrutacyjna
Celem rozmowy jest wzajemne poznanie – chcemy poznać Ciebie, jak najlepiej i chcemy, abyś Ty poznał nas.
Rozmowę rekrutacyjną dopasowujemy do profilu stanowiska, na które poszukujemy pracownika. Rozmowa trwa zazwyczaj 30 minut.
Podczas rozmowy uzyskasz najważniejsze informacje dotyczące zatrudnienia oraz dalszych kroków w procesie rekrutacji.
Może się zdarzyć, że zostaniesz zaproszony na drugie spotkanie.
Rada: przed rozmową warto zapoznać się z informacjami na temat działalności Hevelianum, bieżących wydarzeń i prowadzonych inwestycji. Przygotuj także pytania, na które chciałbyś uzyskać odpowiedź – postaramy się dostarczyć Tobie wszelkich informacji o pracy w Hevelianum.
Zakończenie rekrutacji
Niezależnie od naszej decyzji, wszystkie osoby, z którymi się spotkaliśmy, poinformujemy o wyniku rekrutacji.